Het product dat ik wil bestellen is niet meer op voorraad. Komt het nog terug?

In de meeste gevallen is je gewenste product binnen een aantal dagen weer op voorraad. Wil je exact weten wanneer je product weer op voorraad is? Onze klantenservice zoekt het graag voor je uit.

Ontvang ik ook een factuur?

Uiteraard! Na het bestellen ontvang je een bevestigingsmail met daarin een BTW factuur.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Na elke bestellingen sturen wij je een bevestigingsmail met daarin alle gegevens van jou bestelling. Na het verpakken van je bestelling ontvang je ook een mail met een track&trace code. Heb je nog geen mail ontvangen? Dan staat de bestelbevestiging misschien in je ongewenste mail. Is dit niet het geval Je dan kan altijd een mailtje sturen naar de klantenservice. We sturen je dan direct een nieuwe bevestiging.

Hoe kan ik een product bestellen?

Je voegt een product toe aan je winkelmandje door op grote rode bestelknop te klikken. Daarna kan je de bestelling eenvoudig afronden door de vervolgstappen te volgen. Je kan een account aanmaken zodat je toekomstige bestellingen sneller kunt afronden, dit hoeft natuurlijk niet. Jij bepaalt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk! Dit kan zolang je pakket nog niet is verstuurd. Heb je een account aangemaakt? Log in op je account en klik op ‘bestelling annuleren’. Geen account? No worries. Stuur dan even een mail naar klantenservice@babyboo.nl met daarin je bestelnummer. Is je pakket al verstuurd? Dan kan je het pakket weigeren. Je kan het natuurlijk ook in ontvangst nemen en gratis naar ons terugsturen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Uiteraard! Stuur even een mailtje naar klantenservice@babyboo.nl, benoem hierin je bestelnummer en laat ons weten wat je wilt veranderen aan je bestelling. Wij gaan dit direct voor je regelen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je hebt iets besteld, je wilt dan natuurlijk ook weten wanneer je het kan verwachten. We houden je via email op de hoogte van jouw order status. Heb je geen mail gehad? Kijk dan eerst even bij je ongewenste post. Nog steeds geen mail? Neem dan even contact op met onze klantenservice, wij kunnen je precies vertellen waar je pakketje is.